ohodnotit

2015
Délka:
90 minut

Obsah filmu Asteroid zkázy

Vědec Steve Thomas přišel o práci poté, co vynesl na veřejnost citlivé informace, že satelit, který měl varovat Zemi před asteroidy, byl zneužit pro špionážní účely. Když však meteorický déšť zasáhne několik míst na planetě, naplní se jeho obavy o tmavém asteroidu, který míří přímo k nám a může způsobit naprostou zkázu.

FTV Prima

Nejnovější komentáře k filmu

curil
Hodnocení: 1 / 10
Přidáno: 14.1.2020
Katastrofický film podřadné úrovně se   zařadil mezi další podobné stejného žánru,   v nichž se vyžívají američtí filmaři v   posledních deseti letech. Tyto příběhy mají   společné nedostatky, už v zárodku nekvalitní   scénář, který se hemží logickými omyly;   rozporuplnou úroveň technický triků, která je   právě v tomto žánru nadmíru důležitá a v   neposlední řadě šmíráckou kvalitu hereckých   představitelů. Není náhodou, že se v   podobných filmech objevují druhořadí   televizní herci anebo zapadlé hvězdy jako je v   tomto případě Lochlyn Munro. Nebezpečí z   vesmíru už bylo tolikrát zpracováno, že už   je to pomalu nekoukatelné, stále stejné.   Poctivě sice vše shlédnu, kvůli všeobecnému   přehledu, ale druhý den se mi film vykouří z   hlavy. Naštěstí mám času dost...

Hodnocení:n12345678910

Hodnocení filmu

37.5 % (4)
1   - curil
4   - Kycky
5   - zd.bobek
5   - LuboLibin
Asteroid zkázy (2015) [TV film]Asteroid zkázy (2015) [TV film]Asteroid zkázy (2015) [TV film]Asteroid zkázy (2015) [TV film]
Český lev Oscar

Filmová databáze v číslech

Filmů: 161245
Osobností: 654528
Fotografií: 619833
Plakátů: 297611
Obsahů a biografií: 147929

Poslední komentáře

Trojí život (2018) [TV film]

Trojí život
Že má chlap dvě ženské   najednou se stává, ale že   to dotáhne takhle do detailu   a žije část týdne s jednou   a část týdne s druhou, tak   více >

Autor: Frolíček | Hodnocení: 6 / 10

Svatba (2010) [TV epizoda]

Svatba
Na tomhle díle mě dostalo   jak svatební hostinu   obstarala skupinka tří   ženských a nastávající   tchýně před odjezdem na   radnici zadělávala na   knedlíky.

Autor: Frolíček | Hodnocení: 6 / 10

Il bestione (1974)

Il bestione
Renomovaný režisér Sergio   Corbucci spojil ve svém filmu   dva rozdílné typy herců a   natočil poměrně zdařilou   komedii s dramatickou   více >

Autor: curil | Hodnocení: 7 / 10

John Wick 3 (2019)

Tak toto je snad poslední

John Wick 3
Můžu říct , že jednička   měla jak akci s reálným   podtextem tak děj . Zde   hlavně akce to velmi , ale   velmi nereálná . Jak   čekají více >

Autor: Buckmister | Hodnocení: 4 / 10

Vykradači hrobek (2001)

Vykradači hrobek
Moc jsem se u tohoto filmu   nebavil. Zajímavé téma, ale   hrozné zpracování, zoufalé   triky a celkově se to moc   nepovedlo.

Autor: red.mann | Hodnocení: 3 / 10

Zdarma
aplikace
pro mobil
ke stažení

Copyright © 2003-2020, HyperMedia, a.s.. Všechna práva vyhrazena. Návštěvnost měří NetMonitor.
Šíření nebo publikování jakéhokoli obsahu serveru bez předchozího písemného souhlasu provozovatele je zakázáno.

Load: 0.022/0.009